განვიხილე მესამე მოდული;კავშირები, გავეცანი საავტორო უფლებებს.განვიხილეთ უკუკავშირის მნუშვნელობა, შევაფასეთ პროექტის გეგმა. შევქმენი საპრეზენტაციო ფაილი.
1.1. პროექტის პროცესში მიღებულ ცოდნას როგორ გამოიყენებს ცხოვრებაში? 1.2. როგორ დაეხმარები მოსწავლეს მარტივად შეძლოს სიდიდეების შეცვლის აუცილებლობის შესახებ? 1.3. პროექტი ეროვნული სასწავლო გეგმის რომელ მოთხოვნებს შეესაბამება? 2.1. ვფიქრობ აჯობებდა ინდივიდუალურად გაზომვების შესრულებას გამოგეყენებინა ჯგუფური მეთოდი- ერთობლივი ( 2 ან 3 მოსწავლის) გაზომვები, რათა უფრო უკეთ დაენახათ აზრთა სხვაობაში სიზუსტე და მეტი ესწავლათ. 2.2. შეგეძლო გამოგეყენებინა რაიმე კონკრეტული მაგალითი, რომელიც დაანახებდა მოსწავლეს ერთი სიდიდიდან მეორეში გადასვლის აუცილებლობას; 3.1. ძალიან მომეწონა შენი პროექტის შინაარსი. ვფიქრობ, ეს მისცემს მოსწავლეებს ცხოვრებაში გამოიყენებს მიღებული ცოდნა და დაეხმარება მათ შემდგომი წარმატებების მიღწევაში.
1.1. პროექტის პროცესში მიღებულ ცოდნას როგორ გამოიყენებს ცხოვრებაში? 1.2. როგორ დაეხმარები მოსწავლეს მარტივად შეძლოს სიდიდეების შეცვლის აუცილებლობის შესახებ? 1.3. პროექტი ეროვნული სასწავლო გეგმის რომელ მოთხოვნებს შეესაბამება? 2.1. ვფიქრობ აჯობებდა ინდივიდუალურად გაზომვების შესრულებას გამოგეყენებინა ჯგუფური მეთოდი- ერთობლივი ( 2 ან 3 მოსწავლის) გაზომვები, რათა უფრო უკეთ დაენახათ აზრთა სხვაობაში სიზუსტე და მეტი ესწავლათ. 2.2. შეგეძლო გამოგეყენებინა რაიმე კონკრეტული მაგალითი, რომელიც დაანახებდა მოსწავლეს ერთი სიდიდიდან მეორეში გადასვლის აუცილებლობას; 3.1. ძალიან მომეწონა შენი პროექტის შინაარსი. ვფიქრობ, ეს მისცემს მოსწავლეებს ცხოვრებაში გამოიყენებს მიღებული ცოდნა და დაეხმარება მათ შემდგომი წარმატებების მიღწევაში.
ხათუნა მომეწონა ჩემი პროექტის შენეული შეფასება, აუცილებლად გავითვალისწინებ შენს რჩევებს და შევეცდები გავცე პასუხი იმ კითხვებს რაც პროექტის სრულყოფაში დამეხმარება. პირველ რიგში კიდევ ერთხელ შევახსენებ მოსწავლეებს ზომის სხვადასხვა ერთეულებს შორის თანაფარდობას.დავუკავშირებ ზომის დიდი ერთეულიდან მცირე ერთეულში გადაყვანას წილადებსა და ათწილადეს(მაგ: 1სმ=0,01მ; და ა.შ)პირველ რიგში ზომის ერთეულების ცოდნა აუცილებელიასხვადასხვა საგნის შესწავლისათვის. თითოელ მოსწავლე გამოიყენებს ყოფა-ცხოვრებაში თუნდაც ცაცხოვრებელი ფართის მოწესრიგების დროს.
ქალბატონო ნანული, ეს დღის გეგემაა! რეფლექსიაში მეტი პირადი მოსაზრება უნდა სჩანდეს: მე, ვფიქრობ...., მე მაინტერესებს........, მემინდა......
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDelete1.1. პროექტის პროცესში მიღებულ ცოდნას როგორ გამოიყენებს ცხოვრებაში?
ReplyDelete1.2. როგორ დაეხმარები მოსწავლეს მარტივად შეძლოს სიდიდეების შეცვლის აუცილებლობის შესახებ?
1.3. პროექტი ეროვნული სასწავლო გეგმის რომელ მოთხოვნებს შეესაბამება?
2.1. ვფიქრობ აჯობებდა ინდივიდუალურად გაზომვების შესრულებას გამოგეყენებინა ჯგუფური მეთოდი- ერთობლივი ( 2 ან 3 მოსწავლის) გაზომვები, რათა უფრო უკეთ დაენახათ აზრთა სხვაობაში სიზუსტე და მეტი ესწავლათ.
2.2. შეგეძლო გამოგეყენებინა რაიმე კონკრეტული მაგალითი, რომელიც დაანახებდა მოსწავლეს ერთი სიდიდიდან მეორეში გადასვლის აუცილებლობას;
3.1. ძალიან მომეწონა შენი პროექტის შინაარსი. ვფიქრობ, ეს მისცემს მოსწავლეებს ცხოვრებაში გამოიყენებს მიღებული ცოდნა და დაეხმარება მათ შემდგომი წარმატებების მიღწევაში.
1.1. პროექტის პროცესში მიღებულ ცოდნას როგორ გამოიყენებს ცხოვრებაში?
ReplyDelete1.2. როგორ დაეხმარები მოსწავლეს მარტივად შეძლოს სიდიდეების შეცვლის აუცილებლობის შესახებ?
1.3. პროექტი ეროვნული სასწავლო გეგმის რომელ მოთხოვნებს შეესაბამება?
2.1. ვფიქრობ აჯობებდა ინდივიდუალურად გაზომვების შესრულებას გამოგეყენებინა ჯგუფური მეთოდი- ერთობლივი ( 2 ან 3 მოსწავლის) გაზომვები, რათა უფრო უკეთ დაენახათ აზრთა სხვაობაში სიზუსტე და მეტი ესწავლათ.
2.2. შეგეძლო გამოგეყენებინა რაიმე კონკრეტული მაგალითი, რომელიც დაანახებდა მოსწავლეს ერთი სიდიდიდან მეორეში გადასვლის აუცილებლობას;
3.1. ძალიან მომეწონა შენი პროექტის შინაარსი. ვფიქრობ, ეს მისცემს მოსწავლეებს ცხოვრებაში გამოიყენებს მიღებული ცოდნა და დაეხმარება მათ შემდგომი წარმატებების მიღწევაში.
ხათუნა მომეწონა ჩემი პროექტის შენეული შეფასება, აუცილებლად გავითვალისწინებ შენს რჩევებს და შევეცდები გავცე პასუხი იმ კითხვებს რაც პროექტის სრულყოფაში დამეხმარება. პირველ რიგში კიდევ ერთხელ შევახსენებ მოსწავლეებს ზომის სხვადასხვა ერთეულებს შორის თანაფარდობას.დავუკავშირებ ზომის დიდი ერთეულიდან მცირე ერთეულში გადაყვანას წილადებსა და ათწილადეს(მაგ: 1სმ=0,01მ; და ა.შ)პირველ რიგში ზომის ერთეულების ცოდნა აუცილებელიასხვადასხვა საგნის შესწავლისათვის. თითოელ მოსწავლე გამოიყენებს ყოფა-ცხოვრებაში თუნდაც ცაცხოვრებელი ფართის მოწესრიგების დროს.
ReplyDelete